25/ április
26/ április
Előnyeink01

Miért

válasszon minket?
Az apartmanház korszerű rendszerének köszönhetően minden vendég zavartalan körülmények közt töltheti pihenését, ugyanis a hotel egy applikáció segítségével majdhogynem teljesen személyzet nélkül működik, a legtöbb szolgáltatás, a check in - check out is okos készülék segítségével, digitálisan koordinálható.
Segítünk

Hogyan tud nálunk megszállni?

Hogyan jelentkezhetek be?

Okos telefonján vagy táblagépén töltse le a Guest Advisor applikációt. Kizárólag ennek segítségével tud online bejelentkezni, kinyitni az apartman ajtaját és egyéb szolgáltatásokat is igénybe venni. Fontos, hogy az online bejelentkezés alkalmával megadott adatok alapján fogunk számlázni és az akkor megadott e-mail címre fogjuk a számlákat elküldeni, így kérjük küldés előtt alaposan nézze át és ellenőrizze ezeket. A használt e-mail címének a későbbiekben is nagy szerepe lesz; hiszen a szolgáltatások foglalásakor erre az e-mail címre küld az applikáció megerősítő kódot. Hasznos tudnivaló továbbá, hogy a foglalásakor megadott kártyáját fogjuk terhelni! Minden szolgáltatás, akkor válik elfogadottá, ha a kártyaterhelés sikeresen megtörtént.

Check-in: 15:00-20:00 (kizárólag ebben az időintervallumban lehetséges)

Check-out: 11:00-ig (késői kijelentkezés esetén keresse értékesítő kollégáinkat)

Guest Advisor applikáció letöltése:

A P P L E   S T O R E

P L A Y   Á R U H Á Z 

Foglaljon szállást most!

Első a biztonság!

A személyzet és az apartmanház egész területe megfelelő higiéniai felkészítést kapott, amelyet folyamatosan ellenőrzünk. Jelen pillanatban a megelőzés a legfontosabb. Kiemelt feladatunk és célunk vendégeink biztonsága és egészségük megóvása, ezért folyamatosan figyelemmel kísérjük a híreket, és ezek függvényében hozzuk meg döntéseinket!


Legyen óvatos és körültekintő!

Kérjük tartsa be az alábbi szabályokat:

  • Utazása előtt mérlegeljen, ne induljon útnak, ha a betegség bármilyen tünetét észleli magán, vagy közvetlen környezetében!
  • Ha várakoznia kell, kérjük, tartsa a megfelelő távolságot!
  • A közösségi terekben használjon arcmaszkot és kézfertőtlenítőt!

Vendégeink egészsége védelmében néhány alapvető szabályt vezettünk be. Ezek az intézkedések az érvényben lévő jogszabályi követelmények alapján, az egészségügyi veszélyhelyzet fennállásáig érvényesek. Az apartmanokban és az épület teljes területén tájékoztatókat helyeztünk el a betartandó óvintézkedésekkel kapcsolatban.


Ezek a szabályok a következők:

  • A érkezés előtt kérjük, jelezzék a valós megérkezésük pontos idejét.
  • Többlépcsős takarítási és ózonos fertőtlenítési protokollt vezettünk be. Ennek részeként jelenleg az apartmanok igénybevétele az eddigi un. forró váltások, vagyis az egyazon napon történő elutazás és érkezés általi szoba átadás szerint nem lehetséges! A lakrészeket min. 12 órán át a biztonsági előírások szerint „pihentetjük” a fertőtlenítések mellett.
  • A lakrészekben az egészségügyi óvintézkedések hatály alatt „közös” textil konyharuha használata nem megengedett, így azok bevonásra kerültek. Kérjük, hogy papírtörlő beszerzéséről az érkezés előtt gondoskodjon magának!
  • A hulladék eltávolítását az apartmanokból a szobaasszonyok nem végzik el, erről Önöknek kell gondoskodni!
  • Kérjük vendégeinket, hogy az emberi kontaktusok csökkentése érdekében a kollégáinkat csak a legszükségesebb esetben keressék személyesen. Ez esetben mind az Önök, mind kollégáink védelme érdekében kérjük a szájmaszk, vagy az arcot eltakaró kendő vagy sál használatát.

Bízunk benne, hogy a megváltozott helyzetben is kényelmesen és megelégedve fogják eltölteni pihenésüket apartmanházdan. Tartózkodásuk idején kérjük, hogy saját és más vendégeink egészsége érdekében ismerjék meg és tartsák be az érvényben lévő óvintézkedéseket. Egyéb kérdés esetén elérhetőségeink bármelyikén egyeztethet csapatunkkal!

Jó egészséget és kellemes pihenést kíván a Sunset Management Kft. Csapata!

Leghamarabb érkezés előtt 7 nappal lehetséges az online bejelentkezés, tehát az adatok kitöltése.

Lépések

  1. Lépjen be a Guest Advisor applikációba
  2. A továbblépéshez a használati feltételeket el kell fogadni. Ezeket az „I accept the Terms&Conditions and Privacy Policy” címszó alatt lehet elolvasni. Amennyiben elfogadja, kérem pipálja ki az üres négyzetet „I accept the Terms& Conditions and Privacy Policy” előtt. Most már látható mettől meddig szól a foglalás, milyen apartman lett foglalva és az is, hogy hány főre.
  3. Ezután kattintson „Open reservation” lehetőségre
  4. Az adatok megadásához kattintson a „Check-in /You arrive.…” gombra
  5. Kattintson a zöld „Start Check-in” dobozra
  6. Az adatokat a zöld „Enter missing info” dobozban tudja megadni. Ha többen érkeznek egy apartmanba, kérjük, minden ott lakó adataid pontosan megadni szíveskedjenek!Innentől a foglaló nevére és címére állítjuk ki a számlát, ha  bármilyen szolgáltatást igénybe vesz. Ezt szintén a megadott e-mail címre küldjük el.
  7. Ha készen van, kattintson a „Finish check-in” zöld gombra, ezennel az adatok megadása kész is.
    Ha tudja, hogy várhatóan mikor érkezik, kattintson az „Add arrival info” gombra és adja meg az érkezési időpontját! Ha ezt még nem tudja, kattintson a „Continue without it” fehér gombra!
  8. Olvassa el a „More details” résznél az apartmanházra és foglalásokra vonatkozó információkat, majd az előtte lévő négyzetet pipálja ki, hogy befejezhesse a bejelentkezést!

✔️Készen is van

A Guest Advisor applikáció mindennek az alapját képzi a Sunset Resort Apartmanházban! Ezáltal tud becsekkolni, itt tudja a számlázási nevet és címet megadni, illetve az e-mail címet beállítani, ahova kiküldhetjük a számlát és a jövőbeli értesítőket!

További fontos tudnivalók:

  • Az applikáción belül adja meg a kártyaadatait is, amit minden foglalás, megrendelés után közvetlen  terhelünk. Amennyiben nem ezt a kártyát szeretné érkezést követően terhelni,  kérjük érkezés napján,  legyen kedves jelezni felénk!
  • Az applikáció segítségével tudja kinyitni a lefoglalt apartmanjának bejárati ajtaját is!
  • A visszaigazoló e-mailt és minden tőlünk érkező levelet, kérjük figyelmesen olvasson el, hogy pihenése zökkenőmentes legyen!
  • Nagyon fontos, hogy nyomon kövesse  e-mail fiókját, mert ezen keresztül fogunk önnel kommunikálni a foglalástól egészen az elutazása napjáig!
  • Érkezése előtti 7. napon kapni fog tőlünk egy útmutatót, amelyben megtalálja, hogy pontosan hogyan töltse le, illetve használja a Guest Advisor applikációt! Ebből kifolyólag 7 napja van az online bejelentkezést megejtenie! Ha több apartmant foglaltak egy foglalás alkalmával, nagyon fontos, hogy a megadott e-mail címre több (annyit, amennyi apartmant foglaltak)„7 napos online check -in” -nel kapcsolatos e-mail-t fognak kapni, hiszen mindegyik más foglalási számot tartalmaz, ami alapján tudnak a saját Guest Advisor applikációjukba belépni! Kérjük, apartmanonként lépjenek be, mert így tudják majd saját apartmanjaik ajtaját kinyitni!
  • Az applikációban lévő szolgáltatások megrendelése után egyből terhelésre kerül a megadott bankkártya. Éppen ezért kérjük, hogy figyelmesen válasszák ki a szolgáltatást és a megfelelő mennyiséget is!
  • A Guest Advisort sok esetben úgy tudja frissíteni, ha az ablakot bezárja, majd újra kinyitja telefonján!
  1. Lépjen be az applikácóba!
  2. Kattintson a „Szolgáltatásaink” dobozra
  3. Válassza ki a dobozokban megjelent szolgáltatásaink valamelyikét
  4. Kattintson a „Book” gombra
  5. Válassza ki a mennyiséget a plusz és mínusz jelek segítségével
  6. Ezután kattintson a „Book” gombra
  7. Most kapott e-mail-ben egy kódot a megadott e-mail címre.
  8. Ezt írja vagy másolja be az üres zöld rublikába! (Erre csak egyszer lesz szükség, többször nem kéri a PIN-t.)
  9. Már kész is van! Mi levonjuk az összeget a foglaláskor megadott kártyáról és a számlát küldjük az e-mail címre
  10. A szolgáltatásról, amit lefoglalt megtudhat mindent a recepción, a Háziasszonytól és a Háziúrtól is!

Mit talál a Guest Advisor applikációban és mire is való?

A címünket vagy weboldalunkat a Hotel Details gomb alatt találja! Telefonon szeretne elérni minket? Kattintson a „Call us” feliratra! Térképen pedig a „Location” gomb alatt talál meg minket. Az érkezés napján 15.00 órától látható a szobaszám, amelybe be is tud check-olni, ha még nem tette meg korábban! Ekkor a „Location” gomb „Room access”-re változik. Ezzel a gombbal tud belépni az apartmanba, ha a gombra kattint.

Figyelem!

Fizetési és lemondási feltételek

Foglalás előtt olvassa el figyelmesen fizetési és lemondási feltételeinket!

Fontos számunkra az utazása, de még fontosabb a biztonsága, így rugalmas lemondási feltételeket alakítottunk ki.

Meglévő foglalás módosítása díjmentesen

Utazása időpontját és egyéb részleteit a foglalás után is módosíthatja, például: későbbi időpontra.
Nálunk ezt könnyen és egyszerűen megteheti elérhetőségeink egyikén. Örömmel segítünk a módosítás egyeztetésében! Hívjon minket a hét bármely napján 9:00 és 18:00 óra között, a +36 20 425 3366 telefonszámon, vagy írj nekünk emailt a sales@sunset-resort.hu vagy az eventsales@sunset-resort.hu e-mail címre!

Rugalmas lemondás

Amennyiben a módosítás helyett inkább lemondanád foglalásod, megteheted az alábbi módokon: hívjon minket a hét bármely napján 9:00 és 18:00 óra között, a +36 20 425 3366 telefonszámon, vagy írj nekünk emailt a sales@sunset-resort.hu  vagy a eventsales@sunset-resort.hu e-mail címre!

 

Lemondhatom-e ingyenesen a foglalásom koronavírusra hivatkozva?

Lemondáskor a foglalás visszaigazoló levelében szereplő lemondási feltételek a mérvadóak, ezek hatályukat vesztik, amennyiben az országban olyan hatósági korlátozások lépnek érvénybe a leutazás időszakára, amik megakadályozzák annak megvalósulását.

ÁLTALÁNOS FIZETÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy szállodánkban kizárólag kártyával történő fizetés lehetséges.

Elfogadott kártyák: Maestro, Master,Visa

Standard foglalás esetén:

Január 1- Április 30. vagy Október 26 – December 30.

  • 30% előleg terhelésre kerül érkezést megelőző 15 napon belül
  • A fennmaradó 70% érkezés előtt 7 napon belül kerül terhelésre

Május 1 – Június 25. vagy Szeptember 1 – Október 25.

  • 50% előleg terhelésre kerül érkezést megelőző 30 napon belül
  • A fennmaradó 50% érkezés előtt 14 napon belül kerül terhelésre

Június 26 – Augusztus 31.

  • 25% előleg fizetendő foglaláskor
  • A fennmaradó 75% érkezés előtt 14 napon belül kerül terhelésre

Vissza nem térítendő ár esetén:

  • Foglaláskor a teljes összeg (100%) fizetendő
  • Minden tranzakció után számlát küldünk az általad megadott e-mail címre

LEMONDÁSI FELTÉTELEK

Az alapértelmezett, azaz standard árkategóriához tartozó feltételek szezontól függőek:

Január 1 – Április 30. vagy Október 26 – December 30.

  • Ingyen lemondható a foglalás az érkezést megelőző 15 napig
  • Ha a lemondás az érkezést megelőző 15 napon belül történik, a kötbér összege: a teljes ár 30%-a (tehát a 30% előleg vissza nem térítendő)
  • Ha a lemondás az érkezést megelőző 7 napon belül történik a kötbér mértéke: a teljes összeg
    (100%)

Május 1 – Június 25. vagy Szeptember 1 – Október 25.

  • Ingyen lemondható a foglalás az érkezést megelőző 30 napig
  • Ha a lemondás az érkezést megelőző 30 napopn belül történik, a kötbér összege: a teljes ár 50%-a (tehát az 50% előleg vissza nem térítendő)
  • Ha a lemondás az érkezést megelőző 14 napon belül történik a kötbér mértéke: a teljes összeg
    (100%)

Június 26 – Augusztus 31.

  • Ingyenes lemondásra nincs lehetőség
  • Ha lemondás történik érkezést megelőző 14 napig a kötbér összege: a már foglaláskor terhelt 25% előleg.
  • Ha a lemondás az érkezést megelőző 14 napon belül történik, a kötbér mértéke: a teljes összeg. (100%)

Vissza nem térítendő ár esetén:
A foglalás után közvetlen az adott összeggel kerül megterhelésre a kártya. Lemondás, meg nem jelenés esetén ez az összeg vissza nem térítendő. Amennyiben az összeget nem sikerült terhelni, úgy foglalása nem számít visszaigazoltnak!